Hoe meld ik een artikelklacht?

“We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trendybywave.nl. Vermeldt je ordernummer, de klacht en eventueel een foto met het beschadigde product.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Herroepingsrecht:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Trendykunst zijn voor eigen rekening. Je ontvangt je betaling binnen 3 werkdagen na ontvangst retourartikel.
Uitzonderingen retourneren

  1. Uitgezonder zijn artikelen die speciaal zijn gemaakt, bijvoorbeeld schilderij op maat gemaakt of op maat besteld
    Deze producten worden op maat volgens de door u specificatie gemaakt. het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na akkoord of succesvolle betaling definitief.
  2. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  3. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  4. Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
De waardering van www.trendybywave.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.6/10 gebaseerd op 1760 reviews.